poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Nie ma się co oszukiwać, kobiece piersi zajmują wiele uwagi. Ich rozwój dla wielu dziewczyn może być bardzo ważny jak i bardzo stresujący.
W życiu dziewczyny od 8 roku jest 5 etapów rozwoju piersi.
1.Następuje pomiedzy 8 a 11 rokiem życia ale oczywiście może to byćpóżniej jak wcześniej.Brakuje widocznych zewnętrznych oznak dojrzewania, zmienia się natomiast  wnętrze organizmu.
2.Po raz 1 zauważyłeś, że zmienia się twój wygląd zewnętrzny. Sutki wraz z skórą, znajdującą się wokół nich (otoczka sutkowa), zaczynąją się powiększaći stająsię ciemniejsze. Te miejsca sąbardzo wrażliwe i mogą boleć
3.Wokół sutków i otoczek przybywa komórek tłuszczowych. Twoje piersi stają się większe i mogą być nieco sterczące. Możesz już zacząć nosić staniki.
4.Niektóre dziewczyny pomijają ten etap. Te, które będą przez niego przechodzić, stwierdzą że ich sutki wraz z otoczkami się powiększają. Jeśli nie dostałeś okresu podczas 3 etapu napewno dostaniesz go teraz :).
5. Twoje piersi są już prawie ukształtowane. Powinnaś jednak wiedzieć że ich rozmiar może się zmienić nawet po 20 roku życia ^_^.
Niestety nie umiałam znależdż obrazka który by pokazał to co napisałam ale myśle że da się wyobrazić i... dowiedzieć na jakim etapie jesteście ja pamiętam że przed okresem miałam etap 4 a po nim miałam 5. Większość tak ma ale jęsli nie dostaniecie miesiączki w etapie 4 to spokojnie możecie dostać tak jak moje koleżanki w etapie 5 więc nie ma się co martwić na zapas <333
                                                                                                                            Natalaaa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz